Tuesday, May 22, 2007

Hei. Jeg heter Charléne Johansen og er 17 år gammel. Går allmenn ved Bodø Videregående skole og trives med det.

Jeg er veldig heldig som har alle mine nærmeste venner på skolen. Jeg vil si at det er det som holder meg på skolen og gjør skoledagene enklere.

På fritiden min jobber jeg og er sammen med vennene mine. Jeg prøver å være så aktiv som mulig, men det er ikke alltid like lett. >=)

I sommer har jeg tenkt til å ta livet med ro og bare slappe av. Skal reise til Hellas i en uke med Oda Leite. Tror det blir en veldig morsom og avslappende tur. Senere i ferien reiser 7 av 11 i jentegjengen til Malta. Den turen en dømt til å bli bra. Selvfølgelig blir det en del krangling, men det takler vi.
Skal jobbe så mye som mulig resten av ferie.

Og det som evt skjer etter sommerferien, tar jeg når den tid nærmer seg. :)

No comments: